niedziela, 22 stycznia 2017

Babka z majonezem "leniwa żona"

Nie wierzyłam że ta "leniwa" babka z majonezem  mi się uda ,wyrośnie i nie opadnie.
Wszystko w kolejności wrzucone do naczynia TM wymieszane i do foremki. Jakie to proste prawda ?
Przepis znalazłam na grupie FB dzięki uprzejmości jednej pani,która udostępniła przepis . W nawiasach moje zmiany.

PRZEPIS:
4 jajka
1 szkl. cukru (dałam 3/4szkl)
4 łyżki majonezu
1 budyń waniliowy
Cukier waniliowy(dałam 1 łyżkę)
1 szkl. mąki (dałam mąkę tortową orkiszową)
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Wszystkie składniki w /w kolejności umieścić w naczyniu TM
Wymieszać wszystko na gładką masę.
To wg.przepisu ,a ja zrobiłam tak:
-Jajka i cukier ubiłam obr3.5/1min.z motylkiem i dodałam majonez już pod koniec ubijania
-dodałam resztę składników i wymieszałam na obr3. do połączenia się składników

Piekłam w 180stC ok 40min góra/dół ale wg przepisu jest do 45min. Wszystko zależy od piekarnika
Polecam bardzo szybko się ją robi i jest smaczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...