środa, 12 października 2016

Buraczki na gorąco rozdrobnione przed gotowaniem


Przepis na nie jest na nośniku ale na 500g i gotowane są w całości , ja poszłam  na skróty i rozdrobniłam   je przed gotowaniem. Użyłam  900g buraków bo tyle miałam ale spokojnie  zmieści się  1kg.
PRZEPIS:
Ustawiamy przepis na buraczki wg przepisu na nosniku ale pomijamy koszyczek bo buraki przed gotowaniem rozdrabniamy.
Do naczynia TM wrzucamy:
OK 1kg. Buraków  pokrojonych na małe kawałki
12s./obr.4.5-5 pomagamy sobie kopystką
Następnie wlewamy 150g wody i 1łyżeczkę soli
Gotujemy 20-25min /waroma/obr.2,5
Ja gotowałam 20min bo lubię buraczki  mniej rozgotowane
Jeżeli wolicie mniejsze kawałki to po ugotowaniu można jeszcze zmiksować
Następnie idąc na skróty  resztę wykonujemy wg przepisu z nośnika lub książki ABC czy Radość gotowania zwiększając tylko proporcje masła,soku z cytryn lub octu ,śmietany,mąki ×2 sól i pieprz ewentualnie do smaku
SMACZNEGO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...