niedziela, 2 października 2016

Pasztet z ciecierzycy i suszonych pomidorów

Prosty i szybki .
Ciecierzyce użyłam gotową ze słoika
PRZEPIS:
400g gotowanej ciecierzycy 1 cała włoszczyzna  z rosołu bez selera
1 słoik suszonych pomidorów ( kupuje w lidlu)
3 jajka
1 cebula 

Cieciorke osączyć z zalewy 
Pomidory osączyć z oleju
Wszystko umieścić w naczyniu TM
ust.obr.6-8 i Miksować przy użyciu kopystki do uzyskania masy takiej jak na pasztet .
Można doprawić ale mnie wystarczyło to co dały pomidory i włoszczyzna.
Przełożyć  do formy wyłożonej papierem i piec w 200stC do tzw.suchego patyczka .
Ja piekłam w kąpieli wodnej czyli  na blachę wlewamy gorącą wodę i wstawiamy foremke z pasztetem . Pasztet nie wychodzi wtedy taki suchy tylko wilgotny .Piekłam  ponad godzinę aż do  zrumienienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...