środa, 2 grudnia 2015

Przyprawa domowa do piernika



Długo szukałam i w końcu znalazłam przepis jak dla mnie na idealną przyprawę do piernika.
Przepis ze strony Moje Wypieki.
Nie trzymałam się kurczowo wagi ,jak mi się przesypało nie odejmowałam.
Gałki muszkatołowej i kardamonu użyłam już zmielonego wcześniej
Jeżeli nie macie kory cynamonu lub macie ale mało to śmiało można użyć cynamonu mielonego

PRZEPIS:

50 g kory cynamonu
20 g suszonego imbiru
15 g goździków, całych
15 g wyłuskanych ziaren kardamonu
10 g gałki muszkatołowej
10 g ziela angielskiego
10 g czarnego pieprzu*
5 g gwiazdek anyżu (mielimy całe gwiazdki), opcjonalnie

Ustawiamy obr.10 i miksujemy ok 3 min
miksowałam 2 min na początek ale przyprawa była słabo zmielona ,ale zróbcie jak uważacie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...