niedziela, 29 marca 2015

Terrina z łososia


Na zimno  delikatny pasztet ,ja się nie mogłam oprzeć i zjadłam jedną na ciepło i też smakowała pysznie .

A co to jest terrina?
Terrina to:
pasztet z ryb, mięsa lub warzyw. Przygotowuje się ją  w kamionkowej formie, którą następnie należy umieścić w naczyniu z gorącą wodą i wstawić do piekarnika.
Ja wstawiłam na varome :) 

PRZEPIS:
1 filet z łososia miał ok 350 g po zdjęciu skóry zostało 280 g .
4 jajka
200 g. śmietany kremówki
150 g. serka śmietankowego kremowego taki jak almette 
1 łyżeczka płaska soli
pieprz i gałka muszkatołowa do smaku
1 łyżka chrzanu
posiekana natka pietruszki

Wszystko zmiksować na mus obroty obojętne
Założyć motylek i jeszcze raz zmiksować na obr 4 
Dodać posiekaną natkę pietruszki i wymieszać już kopystką
Przełożyć do małych kokilek,miseczek do wszystkiego co się zmieści do naczynia varomy
ustawić: 30min/varoma/obr.1
Każdą kokilkę można zawinąć folią ale ja tego nie robiłam
Wyjmujemy delikatnie terriny z kokilek i zostawiamy do wystudzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...