środa, 29 kwietnia 2015

Zupa rzodkiewkowo jarmużowa


Moja zupa na przeżycie na diecie :)

PRZEPIS:
1 pęczek rzodkiewek
1 mała marchew
5 cm pora
1 mała cebula
2 ząbki czosnku
3 garści jarmuż
30 g oleju
pieprz i sól do smaku
1 łyżka koncentratu warzywnego
Wody pod kreskę z oznaczeniem 2 l
Natka pietruszki

Wszystkie składniki prócz jarmużu,  wody,oleju i koncentratu warzywnego  umieszczamy w naczyniu i ustawiamy: 3 s 
/obr.5
NASTĘPNIE:
dodajemy Olej i dusimy 3 min /120 st/obr.2
NASTĘPNIE:
Dodajemy wodę ,koncentrat i jarmuż
Gotujemy 20 min /100 st/obr.2
Doprawiamy ewent. solą i pieprzem 
Posypujemy obficie natką pietruszki

Do tej zupy można dodać kaszy ,ziemniaki .Ja nie dawałam innych przypraw prócz koncentratu warzywnego ale ta zupa ma potencjał smakowy i można ją dowolnie doprawić Fajnie sprawdzi się też z kawałkami ryby lub krewetek
Dla dzieci zupę zmiksowałam i podałam z kluseczkami i kleksem śmietany.Przed miksowaniem dodałam jeszcze garść jarmużu co dało ładniejszy kolor .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...